vineri, tricou, biciclete…..

Colega de birou tuseste in continuare (chiar ca ii pun strepsils in ceai), avem
aer conditionat nou � unde e ideea din cartile pt femei in care the delivery arata
super bine, ca la noi vin numai aia de zici ca sunt de la rebuturi ? �in rest
nimic nou�.
 
Ura, e vineri, invitatie diseara cu taranii la bere, (ha ha, sa credeti voi ca
ma mai prindeti pe acolo! ), m-am facut ca nu am vazut mailul, ca nu pot sa zic
ca pur si simplu mi se par o companie proasta, nu?
 

E liniste si pace azi, oamenii se pare ca sunt in susoteli sau barfe pe messenger
(ferice de cei care au acces la yahoo). Asa ca nu sta nimeni de vorba si cu mine,
nici macar cei din birou, ca e vineri, si toti incearca sa se ascunda sub birouri,
sa evite munca.

Spuneam mai demult ca am un tilifon nou, e cu clapa, am urat mereu alea cu clapa,
dar uite, acum mi se pare chiar cool, ca il inchid asa, trantindu-l pe sold, zici
ca sunt din Matrix.
 
Faza cea mai tare a fost de dimineata insa. Am tricoul nou pe mine, ala frumos,
cu ciorese, si chiar ma gandeam ce bine arat, cand am plecat din casa i-am zambit
oglinzii (stiu, stiu modestia�.) Asa ca in drum spre service, trec eu strada ca
romanul (adica nu pe la zebra) sic and ajung la mijlocul strazii, vine un camion
mare, opreste oarecum sa ma lase sa trec, si soferul si tipul de langaincep sa imi faca semen disperati> Eu, incantata, ma fac ca nu ii vad, dar imi
zic in sinea mea:� vezi, si altii observa ce draguta sunt azi�,si ma avant sa
le trec fluturandu-mi tunsoarea prin fata�..cand de dupa camion, trece razant
prin fata mea un biciclist�..
 

Bietii oameni imi faceau semn sa nu trec, ca o sa ma calce ala cu bicicleta,
ei il vedeau venind in oglinda retrovizoare�..:(

 

61 Comments

Filed under Uncategorized

61 responses to “vineri, tricou, biciclete…..

  1. tuvia

    da, i agree cu the delivery.E un mit urban! eu numa de Dorel-type am norok :(

  2. NoName

    Mama, da’ esti chiar pericol public.
    Inshearca sa gandesti oleaca, parc-aveai carnet acush cateva posturi ;).
    Eu as trece doar pe verde/treceripietoni/intersectii.

    Mi s-a intamplat sa vaz un astfel de caz, cum un taxi s-a oprit sa lase o baba sa treaca strada, iar un jmecher n-a pricepit de ce se oprise taxiul si-a luat-o in plin. E o cestie asa de clasica asta…

  3. annaelle

    eu am dat odata peste unu’ dragutel foc, era de la livrari de flori.

  4. Departe

    am carnet, dar inca nu sunt obisnuita cu biciclisti/motociclisti care se baga intre 2 masini, si nu se uita de ce opresc aia…..iar trrecerile de pietoni, ei, alea sunt pt cand nu te grabesti….:)))

  5. Departe

    da, da, iar faza cu mitul urban e si valabila in privinta celorlati, gen meseriasi, ati vazut voi vre-o dta un instalator care sa arate cum e descris in carti? :)))

  6. annaelle

    mhh..de unde? majoritatea astora ( adica toti) nici nu prea iti vine sa ii lasi in casa. ma intreb totusi de ce naiba beau atata.

  7. Departe

    ca se uita in oglinda, vad cat de nasol arata, si isi inneaca amarul in bautura..:D

  8. NoName

    Apropo de Floristul lui Annaelle…
    Cum e descris instalatoru’ in carti!?
    Io stiam doar bancuri tampite in care ala vine sa repare ceva si se mai culca si cu gagica :(

  9. annaelle

    noname, conform mitului e unu’ din ala sexos (gen cipandel), preferabil la bustul gol, care naste ganduri necurate. vine numai la femei cuplate, cand sunt neaparat singure acasa

  10. Painkiller

    Lasa asta…care carti? Cand e fo discutie intelectuala toata lumea marseaza pe Llosa, Marquez, Coelho sau cine o mai fi la moda. Noroc mare cu instalatorii ca se mai afla adevarul :)

  11. Departe

    oh, Painkiller, sunt onorata de prezenta ta :)
    adica tu crezi ca exista vre-o fata de liceu care nu a pus niciodata mana pe Barbara Bradford? sau cum era aia, (na, ca era sa zic de pe vremea mea), cu romanele sexy?
    si in plus, e o intreaga industrie, vorba lui annaelle, Chipendale…….:)

  12. NoName

    Fetelor, nu sunteti singure in nemultummirea voastra. Se ezista si la case mai mari, mai precis asa-i viata :)).
    Apropo de Chip & Dale:
    http://www.usatoday.com/life/people/2005-05-01-laura-bush-comments_x.htm

  13. Painkiller

    Sunt onorat ca accepti prezenta mea :)

    Oricum, pe mine ma intereseaza cu precadere fetele de liceu care au citit chestiile alea :)

  14. departe

    chip & Dale erau veveritele, nu? :DDDD ca aia de care vorbeam eu si annaelle…….numai veverite nu erau!
    da cred ca toate fetele au citit asteanu, e lectura obligatorie :)) desi cred ca deja astea de acum le citesc prin clasa a treia/cincea……

  15. Departe

    functioneaza adresa aia de mail sau nu?

  16. NoName

    Da, erau veveritze: asa-s tipii ofticosi pe altii :)
    La tine nu functioneaza adresa aia!?
    Eu dau doar click de mouse si ajung colo sha :))

  17. altceva

    Chippendales vreti voi sa spuneti…..

  18. Departe

    Na, ca nu te intrebam pe tine, ci pe Painkiller ! si da , functioneaza aia cu Bush….cool
    punem pariu insa ca meseriasii nostri repara mai bine ca aia din veveritele dansatoare??!!

  19. Departe

    vedeti, tovarasi, cine stie, cunoaste (sau cum e aici o reclama, people in the know, know….) eu eram asa de inocenta, nici numele alora nu stiu prea bine a-l scrie…..:)))

  20. Painkiller

    A? N-am primit nimic :|

  21. departe

    pacienta, tovarasi, pacienta…..partieeee!

  22. Departe

    ati adormit cu totii?

  23. Painkiller

    Nu, dar asa incerc io sa fac fata suspansului :D

  24. Departe

    :)
    daca nu raspunzi la I Blame God, o sa mori cu Hitchcock in brate…..:D

  25. altceva

    departe, la care i blame god te referi?

  26. departe

    Painkiller (sper) stie!
    Sorry, Altceva, ceream si eu insemnari noi….

  27. departe

    a, si acum m-am prins…..cine esti, Altceva, ca nu te gasesc pe blog…..???

  28. altceva

    poate nu cauti unde trebuie…..

  29. NoName

    Altceva e fostul Teste si actualul Vindi :)))
    Parerea mea ;)

  30. departe

    asta e si parerea mea, si nu imi place deloc ……..help, NoName.

  31. altceva

    poftim, poftim? cine e teste – ca pe vindi il vad pe tag board?

  32. NoName

    Vive la Liberte :)))
    Nu tb sa te superi pe Teste; la urma urmei nici NoName n-a avut multa vreme blog si de fapt nici n-are ;).

    Vindi, tb sa te hotarasti pe un nickname si ramai credincios/oasa cum iti place matale sa zici. In TagBoard nu se trage-n vizitatori, cestia asta se face-n alta parte. Mai tb sa iei vechime.

  33. Painkiller

    I blame god indeed :|

  34. departe

    da, nu mi se apre corect sa vorbesti intr-o zi cu un om, pt ca a doua zi sa isi puna un alt nick…..ia unul, si stai cu el, sa stim si noi cine cu cine, unde, cum :)

  35. departe

    da NoName, asa e , dar macar (sper) tu esti unul si acelasi cu nickul asta, si vive la liberte! dar nici chiar asa….:D

  36. NoName

    Nu sunt; lucram in 3 schimburi 24cu24 :))

  37. altceva

    vreau sa stiu si eu de ce ma confundati cu altcineva!!!?

  38. NoName

    Te confundam cu altceva :)))
    D., Teste e-nca nou si-nca nu se prinde; probabil ca inca se reface de la faza ca-i deja un blog cu numele asta

    Altceva, de te dai gras zii un comment care nu-i de azi si e semnat altceva.

  39. altceva

    si daca as zice ce-as castiga?

  40. departe

    Bine, NoName, da-i inainte! si m-am prins inainte ca sunteti gemeni, dar la inceput am crezut ca sunteti siamezi, dar acum ca imi spui, e bine, inseamna ca ceilalti dorm acasa acum, dupa un schimb de noapte si dimineata f obositor….:))
    Si te rog, Altceva, nu te supara, dar sunt circumspecta fata de straini, musc!!!

  41. departe

    pai ai castiga yo-yo-ul lui Painkilller, cred.

  42. NoName

    Departe, gemeni se zice la 2; la 3 e tripletzi :o) :o) :o)

  43. departe

    tripleti siamezi?! ala deja e balaur cu 3 capete……:D

  44. altceva

    cred ca painkiller i l-a promis lu vindi…..

  45. departe

    hai nu zau?! lasa, ca iti gasim si tie un premiu, numia arata-mi si mie ce te-a rugat NoName. Te rog si eu, uite!

  46. NoName

    Demonstratie Test=Vindi
    MainTagBoard:
    test » test
    test » sunt nou/a
    DeparteTagBoard:
    test » test
    test » e cineva acasa?
    teste » departe ti-am citit blogul…
    vindi » si de ce anume as fi gelos/asa?
    vindi » departe: pai si cu insemnarea de ieri cum ramane?

  47. NoName

    Altceva, poti sa ai orice nickname da’ ramai la unu, asta era ideea.
    Daca vrei, poti sa-i trimit un email personal lu’ Departe, nu tb sa recunosti in gura lumii. Anyway, io’s chiar pafara si nu-mi pasa.
    Tu ai intrebat “vreau sa stiu si eu de ce ma confundati ” si apoi vii cu cestii de-astea “ca ce-as castiga”? Esti inca tinerel, as zice nou/a :)))

  48. departe

    nu o sa spun ca m-ai pierdut chiar si pe mine la demonstratia asta, ca suntem pe aceeasi baricada, dar m-ai cam pierdut…..:)
    in alta ordine de idei, apropo de pisicacare, tipa aia are deci 2 bloguri dintre care unul privat? am inteles eu bine?

  49. NoName

    Nu e privat, e parolat; se pare ca a fost odata la free, da acush nu mai e. In sfarsit crissty l-a pus la favorite, poti afla mai multe de la ea.

    Ideia desmonstratiei e ca teste se repeta cu e tip/a si Vindi la fel. In plus Vindi stie ceva de-o discutie de ieri :)).

  50. altceva

    noname: din nou intreb, pentru ultima oara, care e legatura dintre mine si demonstratia ta ca test=vindi?????????????????????

  51. departe

    nu esti pe din-afara, NoName, ca doar te-am rugat eu frumos sa ma ajuti….:))

  52. NoName

    Altceva, nu mai am chef sa dialoghez cu matale, fara suparare.

  53. departe

    nici eu sincera sa fiu, mai ales ca am senzatia ca teste=vindi=altceva. Nu imi place, si pace.

    Da, o sa o intreb pe crissty, mai ales ca mi-a placut mult de tot pisicacare. multumesc,btw. Mai ai vre-o sugestie de un blog bun de tot?

    A, si inca o intrebare. Am scris-o de fapt si pe Tagul principal..m-am inscris la mai multe bloguri, apasand pe “blog favorit”, am bagat adresa mea, dar vad ca nu s-a intamplat nimic…..stii cumva care e faza?

  54. altceva

    nu eu am inceput

  55. NoName

    Se pare ca adaugand la Lista Blogurilor favorite se adauga doar un rand in cestia aia de care iti zisei Ieri (“Lista Blogurilor Favorite” left middle). Le vezi colo sha pe toate. Probabil mai tb facut ceva ca sa le faci publish, Prelucrare zona din dreapta, in sfarsit, intreab-o pe Criss de vrei sa le si vezi, altfel de esti logata le vezi in partea aialalta.

  56. departe

    Fair enough, a inceput Teste, ieri. Daca as fi pisica, mi s-ar zbarli parul pe ceafa…..nu te cunosc, nu stiu nimic de tine, daca vrei sa vorbim, cu mare placere, dar asa, cu necunoscuti, imi e greu. Nu te supara insa, nu inseamna ca sunt nepoliticoasa. Si nu e vina ta, pur si simplu nu vorbesc daca nu pot sa te citesc.

  57. departe

    Evrika, m-am prins unde au aparut…..multam fain. (!) da, mai ramane sa vad cum naiba le publish……

  58. departe

    NoName, ai vazut blogul nou numit prietenlanevoie? iti sta mintea in loc…..:)

  59. NoName

    Nu ma uitai prea atent. Nu pre-am dat 2 bani pe blogu ala, nu vezi ca cersea discutii pe messenger cu necunoscutii!? Ceva ca msg-urile alea publicitare…

    Daca vrei ceva cu adevarat Meserie, uita-te la Linkurile selectate de blogul A.
    Aseare ma distram cu parasutismul :)).

  60. departe

    da, m-am uitat si eu la unele la A……iar asta cu prietenlanevoie e durere rau de tot….hai, ma zi-mi de unul pe care il stii bun….eu am mai citit pe chertioga la inceput si era interesant.

  61. asa este vinerea parcă și lumea este mai zâmbăreață…păcat că doar vinerea….bafta

Leave a Reply

