noutati

Raportez 6.5 kile in minus, se vede pe pantaloni, pana pe 20 mai am inca 2 de dat jos ca sa fiu exact in cele 8 kile pe care dieta sustine sa le slabesti in 2 luni. Inca 5 si ajung la greutatea pe care o consider ideala, ca nu imi fac iluzii ca as vrea sa ajung la greutatea pe care o aveam in liceu. Planul original fusese ca sa slabesc in asa fel incat cand stau in picioare sa nu mi se atinga pulpele intre ele, dar intre timp studiind un pic anatomia de clasa a 10a, mi-am dat seama ca poate numai unei supermodele nu i se lipesc pulpele. Magarul zice ca m-am tzacanit de tot si ca mi se trage de la lipsa de nutrienti……

In alta ordine de idei, frumoasa noastra urbe arde voios, tineretul de azi, viitorul de maine, generatia de aur e ocupata cu spartul geamurilor la magazine, furatul a tot ce se poate fura si apoi pusul de videos pe net, ca sa isi dea si altii seama ce valoare au ei. Parerea mea proprie si personala e ca as trebui sa ii dea cap in cap, doi cate doi si sa scoata armata pe strada, pt ca pana una alta politia e neputincioasa in fata generatiei de aur. Parerea sefului politiei e ca parintii ar trebui sa isi cheme copiii acasa – doh!, cum nu ne-am dat seama, asa se rezolva cele 3 zile and counting de haos, cu parintii luandu-si de ureche odraslele.

Mai am doua saptamani in acest loc de munca si deci numar zilele.

12 Comments

Filed under Uncategorized

12 responses to “noutati

  1. A

    Şi eu am slăbit 3 kile şi mă simt minunat. La mai multe! (Şi ţie, şi mie)
    Chestia cu pulpele e valabilă şi pentru oameni cu picioare crăcănate nu numai pentru modele (sau or fi şi modelele crăcănate ?!)

  2. Da, la mai multe, vorba ta, stiu ca e o copilarie, dar fiecare suta de grame pe care cantarul o arata in minus o simt ca pe o victorie! :) Daca ma uit la pozele alea (care btw, arata hidos, nu-i asa?!) eu cred ca sunt prima varianta. Deci atinsul pulpelor cred ca pur si simplu nu poate fi prevenit, dar la o adica mai bine sa se atinga decat sa fii cracanat, nu? :) Modelele nu sunt cracanate, ca sunt modele!

  3. Poate ar trebui sa fac un mic sondaj de opinie, sa intreb cui i se lipesc pulpele si cui nu……

  4. Raluca

    Marturisesc ca mie nu mi se lipeau pulpele cand eram inalta cat sunt acum si aveam 42kg (adica 20 mai putine decat acum, omg). N-as vrea sa ma intorc chiar pana acolo, dar un 55 asa, anytime!

  5. Ei bine, sa stii ca ma bucur ca nu te-am cunoscut cand aveai 42 de kile, ca cred ca te-as fi urat instantaneu! :) Deci sa inteleg ca daca ai o greutate de te ridica vantul, pulpele nu se lipesc…. Doua solutii deci: sau slabesc sau port numai pantaloni.

  6. A

    Sau ignori această falsă problemă şi porti cu curaj fuste, ba chiar şi rochii :)

  7. A

    Mai ai o săptămînă !

  8. A

    Ai schimbat serviciul ?

    Ţi-am scris un mail

  9. v

    citez: ai schimbat serviciul?

  10. A

    De la A la V aproape tot alfabetul se-ntreabă dacă ai schimbat serviciul …

    PS. x,y,z au ei propriile lor necunoscute (sic!) iar w e un măgar !

Leave a Reply

