cu capul in cer

Mi-am luat kindle si stau si ma gandesc ce sa citesc mai intai si mai intai, stresul optional ma da gata. Sunt abonata la the new yorker care nu vine prin posta mai deloc si ma irita, arunc banii de pomana cumparandu-l de la magazin cand am platit o data pentru el. Mama lor de postasi capitalisti!

Deabia apuc sa respir, iar accesul la net e restrictionat, ceea ce inseamna ca e complicat cu blogul. As avea ce sa scriu dar nu cred ca intereseaza pe nimeni de fapt si de drept, in plus sunt superstitioasa si mi-e frica sa nu cobesc ceva . Sunt bine si ma simt recunoscatoare pentru oportunitatea asta. Si cam atat.

De la birou se vede cerul.

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “cu capul in cer

  1. A

    Ceru’ șlepu’ și pantofii :)

    Baftă!

  2. anne

    …dar bineinteles ca intereseaza – cel putin pe (o) cineva :)!!
    asa ca povesteste :)!
    (ciudat, si eu sunt de sapt. asta la un job nou).

  3. April

    vezi ca asteptam o noua insemnare pe 6 noiembrie, ca sa mentii ritmul. ;)

    me hugs Departea. tare.

Leave a Reply

